
Konsultant Hot Line
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: KHL/03/WR
Na tym stanowisku udzielasz pomocy pracownikom Banku i Partnerom Banku w zakresie interpretacji procedur i obsługi systemów.
- Wspierasz merytorycznie i technicznie pracowników sprzedaży
- Analizujesz pojawiające się w sieci sprzedaży problemy i ich przyczyny
- Współpracujesz z innymi jednostkami organizacyjnymi banku przy rozwiązywaniu niestandardowych sytuacji
- Zarządzasz awariami, sytuacjami kryzysowymi w sieci sprzedaży
Jesteśmy kilkudziesięcioosobowym zespołem specjalistów. Na co dzień współpracujemy ze wszystkimi jednostkami wewnętrznymi banku. Odpowiadamy za wsparcie wszystkich pracowników Banku i Partnerów Handlowych w zakresie merytorycznym i technicznym. Jako pierwsza linia wsparcia, obsługujemy wszystkie incydenty aplikacyjne i proceduralne. Do naszych zadań należy interpretacja procedur i instrukcji pod kątem niestandardowych sytuacji. Zajmujemy się zarządzaniem błędami i sytuacjami kryzysowymi.
To Ciebie poszukujemy, jeżeli:
- masz min. 2 miesiące doświadczenia w pracy w obsłudze Klientów, mile widziane doświadczenie w pracy o podobnym charakterze
- potrafisz łączyć fakty i wyciągać wnioski
- swobodnie prowadzisz rozmowy z klientami
- świat finansów nie jest Ci obcy
- chętnie poszukujesz nowych rozwiązań
- masz umiejętności organizacyjne
- angażujesz się w swoją pracę i rzetelnie wykonujesz swoje obowiązki