
Doradca Junior ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: DOK/09/WR
Twoja rola
- Pracujesz w Centrali naszego Banku, w lokalizacji przy ul. Legnickiej 48 (Budynek jest dostępny architektonicznie dla osób z niepełnosprawnościami), na Contact Center (Open Space)
- Twoim zadaniem jest obsługa klientów. Twoim narzędziem pracy jest telefon, odbierasz około 120 połączeń w trakcie dnia
- Doradzasz klientom w zakresie usług, (np. zrobienie przelewu, odblokowanie bankowości internetowej, odblokowania aplikacji mobilnej), pomagasz przy rozwiązaniu spraw klientów
- Promujesz produkty naszego banku: konta, e-wyciągi, oszczędności, karty kredytowe, kredyty gotówkowe itp.
- Budujesz pozytywne relacje z klientami
- Dbasz o zachowywanie wysokiej jakości obsługi
Twój zespół:
Nasze Contact Center jest przyjaznym i pełnym szacunku miejscem pracy bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę.
Zapewniamy stały rozwój naszych kompetencji, a pierwszy awans możliwy jest już po 3 miesiącach pracy.
Twoje doświadczenie i umiejętności
- Masz minimum wykształcenie średnie
- Masz poprawną dykcję i lubisz rozmawiać
- Nie musisz mieć doświadczenia w branży finansowej. Dostarczymy Ci kompleksową wiedzę w trakcie szkoleń
- Lubisz się uczyć i poszerzać swoją wiedzę
- Umiejętność obsługi komputera
- Szukasz pracy w której ciągle coś się dzieje i nie ma nudy